Informacijos centras

Klientų aptarnavimas info@picturehappy.lt

Ką daryti, jeigu yra problema su Jūsų gautu užsakymu?

Jeigu susidūrėte su problema dėl Jūsų pagaminto užsakymo arba Jūsų užsakymas buvo išsiųstas, bet jis Jums dar nebuvo pristatytas, prašome mums atsiųsti užklausą el. paštu info@picturehappy.lt nurodant žemiau pateiktą informaciją. Laiško temos (subject) laukelyje nurodykite tekstą TRIKDŽIŲ ŠALINIMAS:

  1. Laiško pavadinime nurodykite "Trikdžių šalinimas".
  2. Nurodykite užsakymo numerį.
  3. Aprašykite problemą.
  4. Pridėkite nuotraukas, jeigu yra galimybė vizualiai parodyti problemą.
  5. Nurodykite savo rekvizitus.

Mes su Jumis susisieksime netrukus, kai tik turėsime informacijos dėl Jūsų klausimo sprendimo.
Esant būtinybei, priimame neeilinius sprendimus!