Hello, !

El. paštas patvirtintas sėkmingai

Mes linkime Jums malonaus buvimo mūsų svetainėje, ir nuostabios patirties kuriant savo foto produktus.
Tęsti

Hello, !

Atsisakyta

Jūs sėkmingai atsisakėte naujienų siuntimo
Mes linkime Jums malonaus buvimo mūsų svetainėje, ir nuostabios patirties kuriant savo foto produktus.
Tęsti

Informacijos centras

Klientų aptarnavimas +370 52080943 info@picturehappy.lt

Klausimai ir atsakymai

Registracija ir jos patvirtinimas

  1. Kodėl reikia registruotis ir susikurti paskyrą?
  2. Kodėl yra svarbu, kad mano elektroninis paštas būtų patvirtintas?
  3. Kaip man atlikti savo elektroninio pašto patvirtinimo procedūrą?
  4. Negavau registracijos patvirtinimo bei nuorodos el. paštu.

Užsakymas ir siuntimas

  1. Kada bus mano užsakymas?
  2. Kaip apskaičiuojamas fotoproduktų gamybos laikas?
  3. Kada galėsiu atsiimti savo užsakymą?
  4. Kaip aš aš galiu sekti savo užsakymo būseną?
  5. Kodėl pašto kodo patikroje rodo, kad mano kodas neteisingas, jeigu aš esu įsitikinęs, kad jis teisingas?
  6. Kaip aš galiu daryti pakeitimus arba atšaukti pateiktą užsakymą?
  7. Oi! Aš netyčia užsisakiau užsakymą be skubumo paslaugos! Ką man daryti?
  8. Oi! Aš netyčia pateikiau užsakymą su neteisingu pristatymo adresu! Ką man daryti?
  9. Kokia siuntimo kaina mano adresu?
  10. Ar Jūs siunčiate į užsienį?

Mokėjimai

  1. Kodėl užsakymo statusas rodo, kad mano užsakymas neapmokėtas, jeigu aš apmokėjau bankiniu pavedimu?
  2. Kelios dienos praėjo nuo mano apmokėjimo, bet užsakymo satatusas rodo, kad dar neapmokėta?
  3. Kokie yra galimi apmokėjimo būdai?
  4. Kokia informacija turi būti pateikta su bank pavedimu, kad būtų galima susietu užsakymą su apmokėjimu?
  5. Kur aš galiu rasti savo užsakymo sąskaitą?
  6. Kodėl aš negaliu atlikti mokėjimo bankine kortele? Rodo, kad mokėjimas nepavyko!

Problemos su užsakymu

  1. Ką man daryti, jeigu yra problema su mano užsakymu?

Akcijos kodai

  1. Kur aš turėčiau suvesti akcijos kodą?
  2. Kaip man užbaigti apmokėjimą jeigu neturiu jokių akcijos kodų?
  3. Kur aš galiu rasti kviečiamąjį dovanų kodą ir kaip man juo pasinaudoti?

Registracija ir jos patvirtinimas

1. Kodėl reikia registruotis ir susikurti paskyrą?

Tik registruoti Picture Happy vartotojai gali pasinaudoti šiomis funkcijomis:
  1. Gauti nemokamos laisvos vietos diske, laikyti nuotraukas ir naudoti jas savo produktų kūrimui;
  2. Gaminti asmeninius fotoproduktus, kurie yra saugomi, jų profilyje, ir gali būtiužsisakyti, kopijuoti, redaguoti juos eilės tvarka;
  3. Gali sekti pateikto užsakymo gamybos eigą, stebėti projekto statusą, taip pat matyti pateiktų projektų istoriją;
  4. Gauti lojalumo taškus su kiekvienu užsakymu ir naudotis lojalumo programos nauda.

2. Kodėl yra svarbu, kad mano elektroninis paštas būtų patvirtintas?

Mes turime turėti galimybę informuoti klientus, kad Jų užsakymas yra paruoštas atsiėmimui, arba jeigu reikia rasti sprendimus nestandartinėms situacijoms, mes turime būti tikri, kad kliento elektroninio pašto adresas yra tikras ir galėsime su klientu susisiekti dėl galimo sprendimo.

3. Kaip man atlikti savo elektroninio pašto patvirtinimo procedūrą?

Iš karto po registracijos mes išsiunčiame nuorodą į Jūsų elektroninio pašto adresą. Paspaudę ant nuorodos Jūs būsite nukreiptas į Picture Happy tinklapį registracijos užbaigimui.

4. Negavau registracijos patvirtinimo bei nuorodos el. paštu.

Jeigu elektroninis pašto adresas, kuriuo registravotės Picture Happy svetainėje, nėra patvirtintas, puslapio viršuje pasirodys įspėjimas, kad registracija nėra užbaigta. Spauskite "Kaip užbaigti…" ir sekite instrukcijas.

Užsakymas ir siuntimas

1. Kada bus mano užsakymas?

Jūsų užsakymas yra pagaminamas per nustatytą darbo dienų skaičių, skaičiuojant nuo apmokėjimo gavimo. Užsakymo atlikimas priklauso nuo:
  1. Produkto tipo, kadangi skirtingiems produktams taikomas skirtingas gamybos terminas;
  2. Gamybos skubumo pasirinkimo: standartinis ar skubus pagaminimo terminas.
Norėdami sužinoti, kada gautas mokėjimas už Jūsų pateiktą užsakymą, spauskite: "Mano profilis" -> "Mano paskyra" -> "Užsakymai".Pagaminimo terminus visoms siūlomų produktų rūšims Jūs galite rasti čia.

2. Kaip apskaičiuojamas fotoproduktų gamybos laikas?

Fotoproduktų gamybos laikas skaičiuojamas dinamiškai priklausomai nuo to, koks tuo metu yra spausdinamų nuotraukų kiekis. Ši nformacija mūsų tinklalapyje atnaujinama kas valandą.

Norėdami sužinoti tikslų fotoproduktų gamybos laiką savo užsakymui, prieš atlikdami mokėjimą, Jūs turite patikrinti mūsų tinklalapio skiltį "Gamybos laikas".

Gamybos laikas taip pat rodomas Prekių Krepšelyje nuo užsakymo pateikimo, bet šis gamybos laikas bus taikomas tik tuo atveju jeigu mokėjimą atliksite nedelsiant - kreditine kortele arba per Hanzanet (arba dovanų kuponu). Jeigu mokėjimą atliksite banko pavedimu, tokiu atveju fotoproduktų gamybos laikas bus skaičiuojamas ir užfiksuojamas tada, kai mokėjimas bus patvirtintas mūsų sistemoje (užsakymai apmokėti banko pavedimu tikrinami kiekvieną darbo dieną).

3. Kada galėsiu atsiimti savo užsakymą?

Gamybos laikas + pristatymo laikas = visas laikas nuo apmokėjimo gavimo iki tol, kol užsakymas pasieks Jus. Visų fotoproduktų gamybos laiką galite rasti čia. Pristatymo laiką Jūs galite sužinoti čia.

4. Kaip aš aš galiu sekti savo užsakymo būseną?

Visų pirma turite prisijungti prie savo Picture Happy paskyros. Tada spausti: "Mano profilis" -> "Santrauka". Tai yra greita santrauka Jūsų Picture Happy paskyros ir joje atliktų operacijų. Čia taip pat matysite savo aktyvius užsakymus ir galėsite stebėti jų statusą.

5. Kodėl pašto kodo patikroje rodo, kad mano kodas neteisingas, jeigu aš esu įsitikinęs, kad jis teisingas?

Yra du variantai:
  1. Pašto kodas įvestas kartu su raidėmis. Šiuo atveju pabandykite įvesti tik pašto kodo skaičius.
  2. Šis pašto kodas dar nėra įvestas į mūsų sistemą. Šiuo atveju mes nuoširdžiai prašome mums parašyti elektroniniu paštu, arba paskambinti, kad galėtume pridėti Jūsų pašto kodą į savo sistemą.

6. Kaip aš galiu daryti pakeitimus arba atšaukti pateiktą užsakymą?

Mes maloniai Jūsų prašome paskambinti mums arba parašyti elektroninį laišką, nurodant Jums iškilusį klausimą bei užsakymo numerį. Jei įmanoma, bus rastas sprendimas.

7. Oi! Aš netyčia užsisakiau užsakymą be skubumo paslaugos! Ką man daryti?

Mes nuoširdžiai prašome paskambinti mūsų klientų aptarnavimo telefonu, pasakyti savo užsakymo numerį ir apibūdinti situaciją. Jeigu nebus jokių techninių nesklandumų gamyboje, mes Jums atsiųsime sąskaitą už gamybos skubumą. Po Jūsų apmokėjimo gavimo mes užtikriname, kad Jūsų užsakymas bus pagamintas pagal naują gamybos terminą.

8. Oi! Aš netyčia pateikiau užsakymą su neteisingu pristatymo adresu! Ką man daryti?

Mes maloniai Jūsų prašome paskambinti mums arba parašyti elektroninį laišką, nurodant Jums iškilusį klausimą bei užsakymo numerį. Jei įmanoma, bus rastas sprendimas.

9. Kokia siuntimo kaina mano adresu?

Tiksliausią atsakymą gausite, jeigu spausite "Pristatymo skaičiuotuvas", kur turėsite nurodyti šalį, į kurią siųsite, pašto kodą ir produktų, kuriuos ketinate užsisakyti, skaičių. Vėliau spauskite "Skaičiuoti" ir sistema parodys galimus pristaymo būdus su kainomis.

10. Ar Jūs siunčiate į užsienį?

Taip.
Norėdami sužinoti pristatymo kainas, spauskite "Pristatymo skaičiuotuvas", kur turėsite nurodyti siuntimo šalį, pašto kodą ir produktų, kuriuos ketinate užsakyti, skaičių. Vėliau paspauskite "Apskaičiuoti" ir sistema parodys visus galimus siuntimo būdus su kainomis Jūsų pasirinktu adresu.

Mokėjimai

1. Kodėl užsakymo statusas rodo, kad mano užsakymas neapmokėtas, jeigu aš apmokėjau bankiniu pavedimu?

Yra keletas aspektų, kai apmokama banko pavedimu:
Banko pavedimas paprastai reikalauja papildomo laiko nuo momento, kai apmokėjimas yra atliktas, iki momento, kai jis atsiranda pardavėjo sąskaitoje. Tai priklauso nuo banko, kuriuo vartotojas naudojasi. Prašome Jūsų į tai atkreipti dėmesį ir susiplanuoti laiką pagal tai.
  1. Mes tikriname savo sąskaitą keletą kartų per dieną, norėdami būti tikri, kad Jūsų užsakymas bus perduotas į gamybą laiku.
  2. Norėdami išvengti nesusipratimų, visada nurodykite užsakymo numerį apmokėjimo paskirtyje.

2. Kelios dienos praėjo nuo mano apmokėjimo, bet užsakymo satatusas rodo, kad dar neapmokėta?

Ši situacija gali atsirasti, jeigu gautas mokėjimas nėra nukreiptas dėl informacijo trūkumo. Maloniai prašome susisiekti su mumis ir išspręsti situaciją. Siekiant ateityje išvengti nesusipratimų, prašome nurodyti savo užsakymo numerį, kai mokate banko pavedimu.

3. Kokie yra galimi apmokėjimo būdai?

Banko pavedimu. Bankų kreditinėmis kortelėmis Mastercard, VISA.

4. Kokia informacija turi būti pateikta su bank pavedimu, kad būtų galima susietu užsakymą su apmokėjimu?

Jūs turite pateikti mokėjimo paskirtyje tik užsakymo numerį, o mokėtina suma turi atitikti nurodytą sąskaitoje "Apmokėjimui".

5. Kur aš galiu rasti savo užsakymo sąskaitą?

Visų pirma Jūs turite prisijungti prie savo Picture Happy paskyros. Tada spausti: "Mano profilis" -> "Mano paskyra" -> "Užsakymai". Pasirinkite užsakymą, kuriuo domitės, ir spauskite nuorodą "Detali informacija".

6. Kodėl aš negaliu atlikti mokėjimo bankine kortele? Rodo, kad mokėjimas nepavyko!

Gali būti kelios priežastys:
  1. Problema su kortele – nepakanka lėšų, pasibaigęs galiojimo laikas;
  2. Problemos su datos įvedimu - patikrinkite, ar visi duomenys įvesti teisingai;
  3. Laikas, reikalingas saugiam operacijos atlikimui, yra per ilgas;
  4. Banko kortelė reikalauja specialaus leidimo atsiskaitymams internetu iš banko, kuris ją išdavė.

Problemos su užsakymu

1. Ką man daryti, jeigu yra problema su mano užsakymu?

Jeigu Jūs susidūrėte su problema, kai užsakymas jau yra atliktas arba jis jau buvo išsiųstas, bet Jūs jo dar negavote arba Jums iškilo kitų klausimų, prašome susisiekti su mumis klientų aptarnavimo telefonu arba el. paštu: info@picturehappy.lt pateikiant šią informaciją:
  1. Laiško pavadinime nurodykite "Pranešimas apie problemą".
  2. Pateikite užsakymo numerį.
  3. Trumpai apibūdinkite problemą.
  4. Prisekite nuotraukas, jeigu problema gali būti pavaizduota.
  5. Pateikite savo kontaktinius duomenis.
Po Jūsų pranešimo mes pasistengsime su Jumis susisiekti kaip galima greičiau ir informuosime apie galimą sprendimą.

Akcijos kodai

1. Kur aš turėčiau suvesti akcijos kodą?

Kai pradėsite formuoti užsakymą, vadovaujantis 3 etapų užsakymo pateikimo instrukcija, būtent prieš 3 etapą, pavadinimu „Atsiskaitymas“ , iššoks lentelė "Akcijos kodas" akcijos kodui suvesti. Įvedę kodą, būtinai jį patikrinkite. Atsiminkite, kad vienas kodas gali būti pritaikytas tik vienam užsakymui.

2. Kaip man užbaigti apmokėjimą jeigu neturiu jokių akcijos kodų?

Jeigu Jūs neturite akcijos kodo, tada kai pasirodo langelis "Akcijos kodas", tiesiog spauskite "Tęsti" ir Jūs pateksite į kitą žingsnelį.

3. Kur aš galiu rasti kviečiamąjį dovanų kodą ir kaip man juo pasinaudoti?

Kviečiamąjį dovanų kodą rasite suvestinės puslapyje "Mano profilis" po to kai užsiregistruosite ir patvirtinsite registraciją. Sąlygos: kodas gali būti panaudotas tik vieną kartą, ir jis galioja 3 mėnesius nuo registracijos patvirtinimo datos; kad galėtumėte panaudoti kodą pirkinių krepšelyje esančių pirkinių suma neturi būti mažesnė nei 17 EUR.