Klausimai ir atsakymai

Registracija ir jos patvirtinimas

  1. Kodėl reikia registruotis ir susikurti paskyrą?
  2. Kodėl yra svarbu, kad mano elektroninis paštas būtų patvirtintas?
  3. Kaip man atlikti savo elektroninio pašto patvirtinimo procedūrą?
  4. Negavau registracijos patvirtinimo bei nuorodos el. paštu.

Užsakymas ir siuntimas

  1. Kada bus mano užsakymas?
  2. Kaip apskaičiuojamas fotoproduktų gamybos laikas?
  3. Kada gausiu savo užsakymą?
  4. Kaip aš aš galiu sekti savo užsakymo būseną?
  5. Kodėl pašto kodo patikroje rodo, kad mano kodas neteisingas, jeigu aš esu įsitikinęs, kad jis teisingas?
  6. Kaip aš galiu daryti pakeitimus arba atšaukti pateiktą užsakymą?
  7. Oi! Aš netyčia užsisakiau užsakymą be skubumo paslaugos! Ką man daryti?
  8. Oi! Aš netyčia pateikiau užsakymą su neteisingu pristatymo adresu! Ką man daryti?
  9. Kokia siuntimo kaina mano adresu?
  10. Ar Jūs siunčiate į užsienį?

Mokėjimai

  1. Kodėl užsakymo statusas rodo, kad mano užsakymas neapmokėtas, jeigu aš apmokėjau bankiniu pavedimu?
  2. Kelios dienos praėjo nuo mano apmokėjimo, bet užsakymo satatusas rodo, kad dar neapmokėta?
  3. Kokie yra galimi apmokėjimo būdai?
  4. Kokia informacija turi būti pateikta su bank pavedimu, kad būtų galima susietu užsakymą su apmokėjimu?
  5. Kur aš galiu rasti savo užsakymo sąskaitą?
  6. Kodėl aš negaliu atlikti mokėjimo bankine kortele? Rodo, kad mokėjimas nepavyko!

Problemos su užsakymu

  1. Ką man daryti, jeigu yra problema su mano užsakymu?

Akcijos kodai

  1. Kur aš turėčiau suvesti akcijos kodą?
  2. Kaip man užbaigti apmokėjimą jeigu neturiu jokių akcijos kodų?
  3. Kur aš galiu rasti kviečiamąjį dovanų kodą ir kaip man juo pasinaudoti?

Registracija ir jos patvirtinimas

1. Kodėl reikia registruotis ir susikurti paskyrą?

Tik registruoti Picture Happy vartotojai gali pasinaudoti šiomis funkcijomis:
  1. Gauti nemokamos laisvos vietos diske, laikyti nuotraukas ir naudoti jas savo produktų kūrimui;
  2. Gaminti asmeninius fotoproduktus, kurie yra saugomi, jų profilyje, ir gali būti užsakyti, kopijuoti, redaguoti juos eilės tvarka;
  3. Gali sekti pateikto užsakymo gamybos eigą, stebėti projekto statusą, taip pat matyti pateiktų projektų istoriją;
  4. Gauti lojalumo taškus su kiekvienu užsakymu ir naudotis lojalumo programos nauda.

2. Kodėl yra svarbu, kad mano elektroninis paštas būtų patvirtintas?

Mes turime turėti galimybę informuoti klientus, kad Jų užsakymas yra paruoštas atsiėmimui, arba jeigu reikia rasti sprendimus nestandartinėms situacijoms, mes turime būti tikri, kad kliento elektroninio pašto adresas yra tikras ir galėsime su klientu susisiekti dėl galimo sprendimo.

3. Kaip man atlikti savo elektroninio pašto patvirtinimo procedūrą?

Iš karto po registracijos mes išsiunčiame nuorodą į Jūsų elektroninio pašto adresą. Paspaudę ant nuorodos Jūs būsite nukreiptas į Picture Happy tinklapį registracijos užbaigimui.
Jeigu elektroninis pašto adresas, kuriuo registravotės Picture Happy svetainėje, nėra patvirtintas, puslapio viršuje pasirodys įspėjimas, kad registracija nėra užbaigta. Spauskite "Kaip užbaigti…" ir sekite instrukcijas.

Užsakymas ir siuntimas

1. Kada bus mano užsakymas?

Jūsų užsakymas yra pagaminamas per nustatytą darbo dienų skaičių, skaičiuojant nuo apmokėjimo gavimo. Užsakymo atlikimas priklauso nuo:
  1. Produkto tipo, kadangi skirtingiems produktams taikomas skirtingas gamybos terminas;
  2. Gamybos skubumo pasirinkimo: standartinis ar skubus pagaminimo terminas.
Norėdami sužinoti, kada gautas mokėjimas už Jūsų pateiktą užsakymą, spauskite: "Mano profilis" -> "Mano paskyra" -> "Užsakymai".Pagaminimo terminus visoms siūlomų produktų rūšims Jūs galite rasti čia.

2. Kaip apskaičiuojamas fotoproduktų gamybos laikas?

Fotoproduktų gamybos laikas skaičiuojamas dinamiškai priklausomai nuo tuo metu spausdinamų nuotraukų kiekio. Ši nformacija mūsų tinklalapyje atnaujinama kas valandą.

Norėdami sužinoti tikslų fotoproduktų gamybos laiką savo užsakymui, prieš atlikdami mokėjimą, patikrinkite mūsų tinklalapio skiltį "Gamybos laikas".

Gamybos laikas taip pat rodomas 'prekių krepšelyje' užsakymo pateikimo metu. Nurodomas gamybos laikas taikomas tik tuo atveju jeigu mokėjimą atliksite nedelsiant - kreditine/debitine kortele arba per Hanzanet (arba dovanų kuponu). Jeigu mokėjimą atliksite banko pavedimu, tokiu atveju fotoproduktų gamybos laikas bus skaičiuojamas ir užfiksuojamas tik tada, kai mokėjimas bus patvirtintas mūsų sistemoje (užsakymai apmokėti banko pavedimu tikrinami kiekvieną darbo dieną).

3. Kada gausiu savo užsakymą?

Gamybos laikas + pristatymo laikas = visas laikas nuo apmokėjimo gavimo iki tol, kol užsakymas pasieks Jus. Visų fotoproduktų gamybos laiką galite rasti čia. Pristatymo laiką Jūs galite sužinoti čia.

4. Kaip aš aš galiu sekti savo užsakymo būseną?

Visų pirma turite prisijungti prie savo Picture Happy paskyros. Tada spausti: "Mano profilis" -> "Santrauka". Tai yra greita santrauka Jūsų Picture Happy paskyros ir joje atliktų operacijų. Čia taip pat matysite savo aktyvius užsakymus ir galėsite stebėti jų statusą.

5. Kodėl pašto kodo patikroje rodo, kad mano kodas neteisingas, jeigu aš esu įsitikinęs, kad jis teisingas?

Yra du variantai:
  1. Pašto kodas įvestas kartu su raidėmis. Šiuo atveju pabandykite įvesti tik pašto kodo skaičius.
  2. Šis pašto kodas dar nėra įvestas į mūsų sistemą. Šiuo atveju mes nuoširdžiai prašome mums parašyti elektroniniu paštu, kad galėtume pridėti Jūsų pašto kodą į savo sistemą.

6. Kaip aš galiu daryti pakeitimus arba atšaukti pateiktą užsakymą?

Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu arba per pokalbių (angl. chat) kanalą bei apibūdinti situaciją, taip pat pateikti užsakymo numerį. Jei tai įmanoma, pateiksime galimus sprendimo būdus.

7. Oi! Aš netyčia užsisakiau užsakymą be skubumo paslaugos! Ką man daryti?

Maloniai prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, nurodyti užsakymo numerį ir apibūdinti situaciją. Atsiųsime jums papildomą skubios gamybos sąskaitą faktūrą, nebent susidurtumėme su nenumatytais techniniais apribojimais. Gavę mokėjimą, užtikrinsime, kad jūsų užsakymas būtų pagamintas per naujai nustatytą terminą.

8. Oi! Aš netyčia pateikiau užsakymą su neteisingu pristatymo adresu! Ką man daryti?

Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu arba per pokalbių (angl. chat) kanalą bei apibūdinti situaciją, taip pat pateikti užsakymo numerį. Jei tai įmanoma, pateiksime galimus sprendimo būdus.

9. Kokia siuntimo kaina mano adresu?

Tiksliausią atsakymą gausite, jeigu spausite "Pristatymo skaičiuotuvas", kur turėsite nurodyti šalį, į kurią siųsite, pašto kodą ir produktų, kuriuos ketinate užsisakyti, skaičių. Vėliau spauskite "Skaičiuoti" ir sistema parodys galimus pristaymo būdus su kainomis.

10. Ar Jūs siunčiate į užsienį?

Taip.
Norėdami sužinoti pristatymo kainas, spauskite "Pristatymo skaičiuotuvas", kur turėsite nurodyti siuntimo šalį, pašto kodą ir produktų, kuriuos ketinate užsakyti, skaičių. Vėliau paspauskite "Apskaičiuoti" ir sistema parodys visus galimus siuntimo būdus su kainomis Jūsų pasirinktu adresu.

Mokėjimai

1. Kodėl užsakymo statusas rodo, kad mano užsakymas neapmokėtas, jeigu aš apmokėjau bankiniu pavedimu?

Yra keletas aspektų apmokant bankiniu pavedimu:
Mokėjimai bankiniu pavedimu paprastai užima daugiau laiko kol atsiranda pardavėjo sąskaitoje. Tai priklauso nuo banko, kuriuo naudojasi vartotojas. Prašome Jūsų į tai atkreipti dėmesį ir susiplanuoti laiką užsakymo įvykdymui atitinkamai.
  1. Mes tikriname savo sąskaitą keletą kartų per dieną, norėdami užtikrinti, kad Jūsų užsakymas bus perduotas į gamybą laiku.
  2. Norėdami išvengti nesusipratimų, visada nurodykite užsakymo numerį apmokėjimo paskirtyje.

2. Kelios dienos praėjo nuo mano apmokėjimo, bet užsakymo satatusas rodo, kad dar neapmokėta?

Ši situacija gali atsirasti, jeigu gautas mokėjimas nėra nukreiptas dėl informacijo trūkumo. Maloniai prašome susisiekti su mumis ir išspręsti situaciją. Siekiant ateityje išvengti nesusipratimų, prašome nurodyti savo užsakymo numerį, kai mokate banko pavedimu.
Su bankų mokėjimo kortelėmis Maestro, MasterCard, VISA, VISA Electron. Su bankiniu pinigų pervedimu.

4. Kokia informacija turi būti pateikta su bank pavedimu, kad būtų galima susietu užsakymą su apmokėjimu?

Jūs turite pateikti mokėjimo paskirtyje tik užsakymo numerį, o mokėtina suma turi atitikti nurodytą sąskaitoje "Apmokėjimui".

5. Kur aš galiu rasti savo užsakymo sąskaitą?

Visų pirma Jūs turite prisijungti prie savo Picture Happy paskyros. Tada spausti: "Mano profilis" -> "Mano paskyra" -> "Užsakymai". Pasirinkite užsakymą, kuriuo domitės, ir spauskite nuorodą "Detali informacija".

6. Kodėl aš negaliu atlikti mokėjimo bankine kortele? Rodo, kad mokėjimas nepavyko!

Gali būti kelios priežastys:
  1. Problema su kortele – nepakanka lėšų, pasibaigęs galiojimo laikas;
  2. Problemos su datos įvedimu - patikrinkite, ar visi duomenys įvesti teisingai;
  3. Laikas, reikalingas saugiam operacijos atlikimui, yra per ilgas;
  4. Banko kortelė reikalauja specialaus leidimo atsiskaitymams internetu iš banko, kuris ją išdavė.

Problemos su užsakymu

1. Ką man daryti, jeigu yra problema su mano užsakymu?

Jei turite problemų dėl savo paruošto užsakymo arba jūsų užsakymas buvo išsiųstas, bet jo vis dar negavote; susidūriate su kitokia problema, maloniai siūlome su mumis susisiekti per pokalbių (angl. chat) kanalą arba el. paštu; be to, galite atsiųsti mums PROBLEMOS ATVEJO užklausą pateiktu el. pašto adresu: info@picturehappy.lt, nurodę šią informaciją:
  1. El. pašto tema turėtų būti „Problemos atvejo užklausa“.
  2. Pateikite užsakymo numerį.
  3. Aprašykite problemą.
  4. Jei problema gali būti vizualizuota, pridėkite nuotraukas.
  5. Pateikite savo kontaktinę informaciją.
Gavę jūsų paraišką, susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau bei pateiksime galimus problemos sprendimo būdus.

Akcijos kodai

1. Kur aš turėčiau suvesti akcijos kodą?

Kai pradėsite formuoti užsakymą, vadovaujantis 3 etapų užsakymo pateikimo instrukcija, būtent prieš 3 etapą, pavadinimu „Atsiskaitymas“ , iššoks lentelė "Akcijos kodas" akcijos kodui suvesti. Įvedę kodą, būtinai jį patikrinkite. Atsiminkite, kad vienas kodas gali būti pritaikytas tik vienam užsakymui.

2. Kaip man užbaigti apmokėjimą jeigu neturiu jokių akcijos kodų?

Jeigu Jūs neturite akcijos kodo, tada kai pasirodo langelis "Akcijos kodas", tiesiog spauskite "Tęsti" ir Jūs pateksite į kitą žingsnelį.

3. Kur aš galiu rasti kviečiamąjį dovanų kodą ir kaip man juo pasinaudoti?

Kviečiamąjį dovanų kodą rasite suvestinės puslapyje "Mano profilis" po to kai užsiregistruosite ir patvirtinsite registraciją. Sąlygos: kodas gali būti panaudotas tik vieną kartą, ir jis galioja 3 mėnesius nuo registracijos patvirtinimo datos; kad galėtumėte panaudoti kodą pirkinių krepšelyje esančių pirkinių suma neturi būti mažesnė nei  EUR.